defnekusum Arkadaşlar az önce lavaboya gittim iç çamaşırımda ıslaklık var suyum mu geldi diye düşündüm ama hiç hissetmedim sıvı gelirken çok fazla ıslaklık yoktu tahminen yarım çay bardağı falan ama korktum normal mi
Parinas defnekusum bana doktorum su gelmeye başlarsa sızıntı şeklinde de olsa durmaz demişti. Kese bi kere yırtılıyor sonuçta durması mümkün değil. Bendeki termiş ama enfeksiyon durumda vs de olabiliyormuş su gibi akıntı. Devam ederse doktora gidin bence. Takipte olun
Emosh123 Yarım saat arayla çamaşırını kontrol et ıslaklık devam ederse her çamaşır da suyun sızıyor dur büyük ihtimalle
Rabiay2 Aynı şüphe 2 hafta önce bende de olmuştu ve acile gitmiştim. Amnisure testi yapmışlardı ve enfeksiyondan kaynaklı akıntı olduğunu söylediler,sizin de öyle olabilir. Ama tabi yine de siz kontrol edin sürekli