Merhabalar dün bir ağrıyla doktora gittim kendi doktorum yoktu başka doktora gittim. İlk çocuğumu 34. haftada doğurduğum için direk alttan muayneyle bakmak istedi riske atmamak için. Rahim ağzın kısalmış 2.10 dedi 2 nin altına düşerse yatış yapılıyor zaten dedi. Önlem olsun diye bebek için ciğer geliştirici iğne vuruldum. Nts ye bağlandım hiç sancım yoktu ve açılmam fln da yok. Haftaya yine gel alttan bakalım dedi.kendi doktoruma hiçbir şekilde ulaşamadım. Yarın ulaşırım. Ama başına böyle bişey gelip yaşayanlar nasıl sonuçlandı. Zaten erken doğum riskim olduğu için progestan hap şeklinde her akşam kullanıyorum bir adet günde. Başkada bişey vermedi ve yatıcaksın dedi ağır işlerden kaçın dedi. Daha öncede erken doğum yaptığım için ister istemez panik oldum. 32. hafta kilosuda 2.170 gr. Umarım hızla alır kilo doğuma kadar :( diğer oğlum 34. haftada 2120 gr doğmuştu