Merhaba kizlar Allahin izniyle Cuma günü oğlumla kavuştuk. Çok şükür ikimizde iyiyiz . 40.haftamiz dolduğu için doktorum cuma sabah 6 da yatisimj verdi suni sanci ile doğumu başlatalım bebek kilolu dedi bende kabul ettim. Tabi cumaya kadar ne sanci ne açılma ne Nişan hiç birsey yok. Perşembe günü akşamdan namazımı kılıp Meryem ana otunu suya koydum ve duasinj okudum digrr oğlumda da yapmıştım çok faydası ni gördüm. Cuma sabahtan hastaneye gittik yatisim yapıldı nst ye bağlandım ebe senin sancilarinda baslamis dedi henüz suni verilmeden önce ama ben hissetmiyordum tabi . 7 gibi suni sanci verildi ve gittikçe dozu artırıldı saat 9 a kadar çok birsey hissetmedim 9 ile 11 arası çok şiddetli sancim oldu ve nihayet 11.03 de doğum gerçekleşti. Bende ki sıkıntı açılma oluyordu ama bebek aşağı inmiyordu bunun için 5 kez iğne yaptılar ama o iğne ne ise yariyordu bilmiyordum tabi. Cok şükür şimdi ikimizde iyiyiz Rabbım isteyen herkese nasip etsin.