Kızlar merhaba 2 Haziranda düşük yaptım 1 hafta kanamam sürdü bitti hiç korunmadım 3 hafta geçti üzerinden ne zaman adet olurum bilmiyorum ama bugün göğüslerimde yine hamilelik belirtisi gibi noktalar gördüm sizce hamile olabilir miyim hiç adet olmadan hamile kaldığını öğrenenler var mı ne kadar süre sonra öğrendiniz?