tugce95 kendi ailem biliyordu, 20 haftalık olduk yeni söyledim kayınvalidem tarafına böyle uygun gördük, ilkinde düşük yapmıstım bi hayırlı olsun dememişlerdi yine şaşırtmadılar demediler iyikide dememişim keske doğuma gidince söyleseydin diyorum şimdi de😂😂