Merhaba arkadaşlar yeni anneyim erken doğum yaptım bebeğim küvezde sağım yapmam lazım yapıyorum ama 3 saat te bir yapamıyorum pompa ayarını kaçta yapıyorsunuz lütfen sağım yapanlar yazsın çok zorlanıyorum bide kaç saatte bir sütüm var çok şükür çok artmasını istemiyorum