[silindi] Dilsad çok stresli ve heyecanlıyım inşallah sağlıkla kalp atışını duymaya ve kucağıma almayı nasip eder Allah♥️ Rabbim isteyen herkese nasip etsin
bymiraymom Dilsad 7+2 yarın doktora gidiyorum inşallah kalp atışını duyarim cok heyecanlıyım duyamazsam diye de ödüm kopuyor zaten panikli bir insanim🫣
Pnrdrsn Dilsad uygulamaya göre 6+0 olduk bugün. Salı günü kontrol var. İnşallah yolundadır herşey. 5+0 da doktora gitmiştim kese var bebek yok demişti.
[silindi] Dilsad yok canım daha önce kürtaj olduğum işin endişeliyim bir de kanamam oldu lekelenmem var progestan kullanıyorum
Gecegunesi 6+3 ün henüz doktora gitmedim ama zaman çabuk geçsin istiyorum, bir defada kalp atışı duyulsun diye bekliyorum
[silindi] Dilsad ne zaman gittin canım kalp atışı aldınız mı keseyi mi gördün ben de yarın gitcem inşallah