Sab simplex gaz damlasının uyku yaptığını düşünüyorum. Symbiosis probiyotik de öyle. Verdiğimden beri geceleri kendim memeye kaldırıyorum , iki memeyi emen çocuk tekini zor emiyor hatta uyuyakalıyor. Gündüz uykusu zaten yoktu, 2 aylık bebek gündüz full ayakta ama memeye gelince uyuyor damlayı kullandığımda, yatağa koyunca da 10 - 15 dk da uyanıyor. Memeden süt çekmiyor sanki 5 dk emiyor uyuyor emzik gibi takılıyor. Beslmesini etkiledi yani, ee böyle oldukça mememdeki süt de azalir diye korkuyorum. Sab simplex sizde de uyku yaptı mı? Siz hangi damlaları kullanıyorsunuz gaz için? Mesela symbiosis bifi drop probiyotik yerine kaleidon kullandığımızda geceleri memeye kendisi kalkıyordu 🤷♀️