Kızlar merhabalar ben 33+4 haftalık hamileyim, bu hafta ara ara adet sancısı gibi ağrılarım oluyordu ama doğuma hazırlık felan diye çok önemsemedim. Bu sabah namazında da aynı şekilde oldu yine hazırlık yapıyor diye düşündüm uyudum, gün içinde 3-4 defa düzensiz oldu yine ve şuan 1 saattir düzenli 10 dakikada bir şiddetli adet sancısı gibi ağrım oluyor yaklaşık 1-2 dakika sürüyor ağrı geçiyor. Acile gitmeli miyim ? Erken olduğunu düşündüğüm için gitmiyorum ama ilk hamileliğim bilemedim yardımcı olabilir misiniz?
Ağrı adet sancısı gibi belden vuruyor ve alt tarafta baskı hissediyorum. Bebek de hareketli tekme atıyor şuan