Seval00seval umarım güzel haberler alırsın canım. Seni anlıyorum, bende elimden geldiğince işte düzene sokmaya çalışıyorum. Bugün 32 olduk bizde. Yarın sabah ultrasona gireceğim büyük ihtimal, kilo boy bakacağız bir de genel şeylere. İnşallah bir sorunla karşılaşmayız. Allah bütün evlatlarımızı sağlıkla sıhhatle bizlere sevdiklerimize bağışlasın. Çok streste yapma, o bile etkiliyor şekeri. ( limonlu suya devam et, bana bi doktor arkadaşım demişti. ) yemekten sonra ne kadar çok su veya limonlu su içersen vücut onu idrar ile atıyor demişti. Bende çok etkisini gördüm. Umarım herşeyi gönlümüzce olur, rabbim bize yardımcı olsun, güç kuvvet versin inşallah!
Güzel haberlerini bekliyorum. Kendine de bebişine de çok iyi bak 🩶😍🙏