Seval00seval canım benim benim de gün içine artıyordu. Beslenmeme dikkat ettim. Bazen akşam ufak kaçamaklarım oldu. Sabah şekerimi etkiledi. Doktor insülin verdi, gece yapıyorum sadece 10 doz, sabah güzel çıkıyor ilk açlık değerim. Çokta yüksek değildi ama ( İsveç’te ) biraz farklı. Kahvaltıda sadece bi dilim siyah ekmek ye, domates, zeytin, vs. Çok değil az ve sık ye. Makina verdimi kontrol etmen için açlık ve tokluk şekerini? Ben çok güzel uydum düzene. Allah şükğr hiç yüksek çıkmıyor. Benim bebiş biraz kilo bakımından iri. Bu şeker testi yaptırmadan biraz abartmıştım yemek yemeği. Az ama çok yiyordum bi anda. Sonra şeker su fazlalığı derken bebişin iri olması korkuttu. Hemen düzene soktum. Gün içinde çorba iç, bir dilim ekmekle.. ama cavdar yemeğe özen göster.. ben şimdi her yemekten önce bakıyorum yemekten sonrada bakmam gerekiyor. Yemek yedikten sonra hemen limonlu bi su şekeri dengeliyor tavsiye ederim. Sonra 20’dakika dışarda yürüyorum. Geldiğimde ölçüyorum okej sorun olmuyor. Bazen kaçırdığım zaman mesela iki dilim ekmek yada parsiyon daha uzun yürüyorum. Yürürken bol bol su iç. Gün içinde de ( boş kaldıkça su iç, şekeri dengeliyor. Limonlu su daha iyi.. bir sorunun yoksa limonla dene!) ben böyle düzelttim. Allaha şükür bakalım. Yarında ultrason var. Merak içindeyim. Geçen gittiğim de su okey dedi. Kilo söylemedi yarın öğrenicem.. az ye sık ye, her yemekten sonra yürü… çok önemli. Bide bol su!
Biraz uzun oldu kusura bakma. Bende çoook takıntılıydım şeker konusunda anlatmak istedim.