Elfibrhm2609 aasenamerve hiç deme gitsin bir yandan kavusmak istiyoruz artık bir yandan da az daha kalsın orada diyoruz 🤣🤣insan sonuna gelince daha da sabırsız oluyor vallahi rabbim isteyen herkese de nasip etsin bu güzel duyguyu armağanı🤰🎈🕊
Mervemina aasenamerve Ay hiç sorma bir haftada 20 gr almış diyr doktorum korkuttu hiç kalkma dogum heran olabilir bilmem ne su bu diye şimdide yok gelmiyor gelsin diye okadar şey yapıyorum yok banamısın demiyor
aasenamerve Mervemina ben de 36. Haftamdayım tam 37+0 da doğurmak istiyorum 😀 ama kadık ağrım çok fazla olduğundan yürürken zorlanıyorum öyle pek yürüyüş hareket falan yapamıyorum. 40. Haftaya kadar aynı yerde gitcek herhalde
Mervemina aasenamerve bende kasık agrısıda yok bel agrım oluyor bazen ondada heyecanlanıyorum sancım başlıyor oleyyy diye ama geçiyor hemen😩
aasenamerve Mervemina tam kaç haftalıksınız? Benim yarın kontrolüm var sorcam doktora ne zaman gelir haftaya falan gelsin dicem 😀
Mervemina aasenamerve ben suan 37+4 üm ve suan bel agrım var geceden beri vurup geçiyor kayınvalidemdeyim kahvaltı yapıp nst çekilmeye gidicem inşallah süreç başlamıştır