Hlz çok geçmiş olsun. Başınız sağ olsun. Benim de bir rahatsızlığım var bağışıklık sistemim ile alakalı, ne olduğu bulunamıyor ama bağışıklık sistemim sağlıklı hücrelere saldırıyor. Kortizon kullandım, 2 farklı bağışıklık baskılayıcı kullandım (biri gebelikte X kategorisinde yani kesinlikle yasak olan bir ilaç, diğeri daha güvenli). Bu tarz rahatsızlıklara romatoloji bölümü bakıyor. Bir doktora gitmende fayda var🥹