Sancı geldiğinde önce belime kuyruk sokumuma doğru bıçak saplanır gibi bir acı giriyir sonra kasıklarıma vuruyor sanki büyük tuvaletim var gibi bir ağrı oluyor popoma doğru bu sanci dogum sancısı mıdır sizce yoksa psikolojik bir durum mudur ilk doğumum bilemiyorum kestiremiyorum korkuyorum da suni sancidan doktora gidersem suni sancı verirlerse diye