Beril63 ilaydagkk1 bugün daha iyiyim kasık batmam yok dünkü beni çok etkilemişti o yüzden hastaneye gittim kanda aldılar ama şansıma labaraturarda sıkıntı çıkmış cihazlarda kanları sonra iptal ettiler beta adet gününden önce pozitif çıkar mı ki
Moz ilaydagkk1 döllenme dediğimiz şey çatlama günü olduğuna göre o zaman çatlamadan 10-12 gün sonrasını baz almak mantıklı
Beril63 Bat 3 gün kaldı adet olacak hissi ve dün ve önceki gün sol kasıkta batma yaşadım gebelik belirtisi mi
Moz Beril63 baya araştırdım bugün çatlamanın üzerinden 14 gün geçince gebelik oluşuyormuş.Senin pik sanıırm 10 hazirandı çatlama da 11 haziran desek en erken 25 haziranda öğrenmemiz lazım
Beril63 Moz sat 30 mayıstı başlangıç 10 -12 tarihlerini değerlendirmiştim hayırlısı çok isterim sağlıcakla gelsin
Moz Beril63 sat göre de 14 ü yumurtlama 16 sı çatlama oluyor.(eğer 28 günde bir regli oluyorsanız).12 si değerlendirdiğine göre gebelik oluşmaması için sebep yok.Öğrenmek için ayın 30 una kadar yolu var aslında.
Beril63 Az önde regl oldum zannettim lavaboya gittim bir şey yok gebelik belirtisi mi insallah sağlıcakla öyedir bat a 3 gün kaldı