Kizlar 38 haftadayiz dogumdan sonra bebekle zor olur diye saçımı boyatmaya karar verdim doktorumda müsade verdi ama ben yine bi tereddütte kaldım boyatan var mı aranız diplere degdirmeden ombre yaptircam açıcı da kullanilcak maske falan takarım diyorum saçını hamileyken sarıya boyayan var mı?