esra0395 siz kendinizi suçlamayın bizim hiç ilişkimiz olmadı mesela ama oluyor işte doktor da sebepsiz dedi eğer sigara vs yoksa enfeksiyon yoksa bir sebebi de yok bazen olabiliyor dedi. İlişkiyle ilgisi olacağını sanmıyorum doğacak olan çocuk her türlü doğuyor malesef galiba bazı şeyler kadersel … sizde kendinizi üzmeyin sizinçok iyi anlıyorum ama elimizden malesef hiçbit şey gelmiyor. Hamileliğimin en başından beri sürekli kontrollere gittim tüm testlerimi yaptırdım fetal dna, ikili, detaylı olsun.. her gittiğim doktor da erken doğum riskin yok uzunluğun iyi, suyun iyi dedi. Nasıl diyorum ya nasıl benim başıma gelebilir bu ? Yememe içmeme hareketlerime her şeyime çok dikkat ettim. Demek ki gerçekten kadersel.