Yaprakunallar 060525 insallah hamilesindir yaa🥹 belirtleri aynı herkes diyorki hep adet olcak gibiydim ama olmadı insallah sende öyle olursunn
060525 Yaprakunallar aminnnn çok istiyorum rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah bugun olmazsam yarın sabah test yaparım bugun korkuyorum
Yaprakunallar Cansu424 bendede suan kasık ağrısı var bide sabah uyandım mide bulantısıyla arabaya bindiö çok kötü oldum kusucaktım halâ midem kötü birde üst midemde göğüslerimin alt ortasına sanki bişey oturmuş gibi baskılı bulanıyo
Yaprakunallar 060525 bence bugün yap varda çıkar yoksa çıkmaz kafan rahat eder diğer türlü oldummu olcammı sürekli düşünüyor insan
060525 Yaprakunallar negatif ama reglide olmadım henüz belirti de kalmadı şuan bakalım sonradan cıkma ihtimali olur mu
Cansu424 Yaprakunallar biraz piskolojik olabilir bulantı benim bir kızım var 4 ay kustum onda ama mide bulantısı kalp atışlarını duydum biraz geçti öyle başladı yani o biraz ileri gebelik belirtisi diye biliyorum 5. Haftadan sonraları gibi ama Tabiki herkeste farklı tepkiler olabilir inşallah vardır sizinde 🤲🏻
Yaprakunallar Cansu424 mide bulantısıyla uyandım direk sonradan olmadı psikolojik olduğunu sanmıyorum ama bilemiyorumda hersey olabilir 🤣 zaten az kaldı bekleyip göreceğiz
Rose_07 Selam kızlar benimde bat 8 temmuz. Test almadım merak eder yaparım diye. Halsizlik var ve arada göğüs sızlaması gibi birşey oluyor. Başka da birşey yok. Çok umutlu değilim bu ay ama yinede heyecanlıyım.
Hepsss Benim bat 5 temmuz, tam ı gün test yaptım çıkmadı bi kaç gün daha bekleyip kan mı versem ? Böyle olup sonradan testte çizgi görme ihtimalim var mı