Kubragocer 060525 canım ben de onu biliyorum zaten şu an gebelik yok ama benim adetim gecikmedi daha 8 gün var erken verdiğim için çıkmamış olabilir mi ihtimali var mı diye sordum zaten
Rose_07 060525 ya benimde 8 temmuz. Bir uygulama var orada yumurtlama günleri yazıyor ona göre değerlendirdik ama bekliyorum ve beklemek çok heyecanlı oluyor. Sol kasıkta sızlama gibi bir ağrı oluyor. Sizde bir belirti varmı?
060525 Rose_07 ya bendede biraz oluyor gibi sol tarafta ara sıra ama psikolik mi bilemem☺️🥲🥲inşalllah olur ya
[silindi] asil15 benim de kürtaj sonrası ilk regliydi ama doktor 2 ay bekleyin demişti. 1-2 kere korunmasız oldu da onda bile korka korka oldu. Bat 4 , hamile olduğumu düşünmüyorum. Siz ne zaman ve kaç haftalıkken kürtaj oldunz
asil15 [silindi] 9 haftalıkdi canm bana 1 regli sonrasi demisti zamanında olursam sanırım benimde 4 temmuz geçen ay 6 haziran da olmustum.
[silindi] asil15 ben geçen ay 5 haziranda oldum. Bana 2 ay bekle dedi. 8 haftalıktı benm de kalp atışı yoktu
Aydan95 060525 bat8-9. Belirti regl olucam gibi rahatsiz hissediyorum. Daha var ama 3 gundur bu bogle
Busezey En erken benim adetim bu cumartesi düzenlidir bakalım rabbim isteyen herkese versin benim de bu ikinci olucak ilkinde boynuma vurmuştu bu belime vuruyor adet mi bilemedim