miniminibebek merveasd ben %10 umutluydum olmayacağını biliyordum hiç bi şekilde kadına sahip çıkılmadı ki analık izni uzatılsın …Eğer uzatılsaydı Türkiye için devrim olurdu ..
TeacherS merveasd ne savaşı bitti ne ekonomik skntılar durağan giden bir hal yok maalesef sıra annelere gelene kadar
sraleyna merveasd aile ve sosyal hizmetler bakanı mahinur Göktaş bir paylaşımında sorulmuş ne zaman bir yıl olacak diye. Böyle bir söylemimiz ve açıklamamız olmadı diye cevap vermiş olmayacaktır diye düşünüyorum
merveasd Keşke ama benimde umudum tükeniyor çünkü meclis tatile giriyor 1 temmuzda olacak olsa şimdiye olurdu
Beyazmelekkk Bende her gün bakıyorum ama sanırım uzamayacak bizleri vurmayacak ilerde uzar tabi . Keşke böyle ortaya laf atıp umutlandirmasalardi lafta Haziran’da meclise sunulacak deniliyordu son 10 gün 😐