18 haziran asla bir ağrım yoktu gün içinde evde gayet iyiydim benim İlk doğumun sezeryan olduğu için bu doğumda Öyle olacaktı aslında ilk başta Ssvd‘de düşünmüştüm Benim doğumu uzun sürecek gibiydi doktorum da bunu böyle konuştuk ve sezeryan planladık normalde 2 Temmuz’da sezeryan olacaktım Fakat 18 Haziran‘da Normal evde rutin işlerimi hallediyordum çamaşır katlarken karnımda bir sertlik hissettim hafif bir şeyin geldiğini hissettim ama ağrım yoktu ayağa kalktım ve benden bi su açıldı asla tutamadım bi kanamada geldi Maalesef eşim işe yeni gitmişti onu aradım gelmesini söyledim doktorumu aradım Hastaneye abimler beni götürdüler direk Benim yine açılmam yoktu gecen dogumda olduğu gibi ikinci doğum olmasına rağmen korktum Ama çok şükür korktuğum gibi olmadı Spinal sezeryanı oldum Oğluma biraz oksijen verildi ama cok sürmeden yanıma getirdiler çok şükür ertesi gün akşam eve geçmek istediğimi söyledim doktoruma iyi olduğumuz için eve geldik cok şükür Bütün hamilelere çocuk isteyenlere herkese çok dua ettim Rabbim kabul etsin sağlıkla afiyetle herkes evladına nur topuna kavuşsun 🥰