Anneyimmmmm kızlar şimdi bir arkadaşım dedi ki son adet tarihinin başlangıcı değil bitiş gününü baz alıyorsun dedi. Mesela benim sat 23 de başladı 27 de bitti. ama ben doktora 23 ekim dedim 27 mi demeliydim. benim bildiğim son adet görme tarihinin ilk günü yani 23 ekimde oldum sonra bidaha hiçbir olmadım hamile kaldım. öyle mi ben mi yanlış biliyorum acaba ?
Cagla29930 Adet tarihinin ilk gününü baz alıyorlar adetin 14. gününüde yumurtlama tarihi olarak baz alıyorlar bazen erken bazen de geç yumurtlama olduğu zamanlarda ultrasonda büyük ya da küçük çıkabilir endişelenme Canım ne zaman doktora gideceksin peki
Anneyimmmmm Cagla29930 yok canım herhangi bi endişem yok zaten bende ilk gününü baz aldım ama arkadaşım öyle deyince kafam karıştı birazcık doktor kontrollerimde bi skntı yok çok şükür arada 1 hafta flan oynamasından şüphe ettim sadece 🤗