Ben de 14.Haftada oldum benim doktorum direk heyet verdi, zaten isabet de olmuş dikişe rağmen kısalma devam ediyor Hunileşme de oldu. Ama başka bir arkadaşım hatta o da polis erken haftalarda serklaj oldu ve doğuma kadar çalıştı 39. Haftada doğurdu sanırım. Kişiden kişiye değişiyor sıkıntı yaşamazsınız inşallah