Arkadaşlar merhaba. 11 haftalık gebeyim hasimoto hastasıyım gebeligimin ilk haftalarında TSH değerim normaldi fakat dün tahlil yaptım ve 22 kusur çıktı. Endokrinoloji den hemen randevu aldım kadın doğum doktorum endişe edilecek bri duurm yok dedi. Ama ben yine tedirgin oldum. Aynı süreçten geçen arkdaslar var ise yorum yazarsa sevinirim 🤎