Mavisss12 canım gebelik sağlıklıysa karından beta 3 bin üzeriyse görünüyor bazı yorumlara şaşırıyorum. 9. Haftalarda git diyen var bence hayır. Git kan testlerin yapılsın eksik vitaminlerin, folik asidin yazılsın. Dış gebelik geçirdim ben doktorum hiç unutmam şunu demişti. Vajinalden 1500 üzeri karından 3000 üzeri bunları da geç 5. Haftadaysak her türlü keseyi görmemiz lazım demişti. Göremezsek sağlıklı diyemeyiz demişti.