1993kubra bende ombré yapmak istiyodum 14 haftalıkken doktoruma danıştım açık alanda bir tık kimyasalı az içeriği daha iyi boyalardan kullan demişti ynede önermiyorm ama kendini iyi hissedeceksen boya demişti, o dönem bulantım çoktu yapmamıstım şimdi 20 haftalığız doğumdan sonraya kaldı artık napalımm