Buse4161 Kızlar yarın 16. Haftaya giriyoz da bugün saçımı boyasam bişi olur mu kafam çingene gibi oldu yaa normal boya bu arada doğal falan değil almıştım duruyo evde
bebek_29 Buse4161 Boya kokusu zararlıymış bacım gebeliktee zaten yasak boyamak ama yinede doktoruna sor🫠
ppmerlina Buse4161 valla benim de diplerim geldi artı olarak beyazlarım çok var ama mecbur boyamıyorum sonuçta kafa derisinden vücuda giriyor elbet zararı vardır aşkım
Derya_y Buse4161 benim beyazım çok, doktoruma sordum boyamazsan ölür müsün dedi yok ölmem diyince o zaman boyama dedi hfkffkkf, alıştım da şimdi o beyazlara doğumdan sonra bile boyatmak artık, kimyasal sürmesine de pek güzelleşiyor saç
Elifce91 Doğal boya yok demişti bir kuaför. Ben ilk gebeliğimde saçımı boyamadım ama bu gebeliğimde 3 aydan sonra saçımı her ay düzenli boyuyorum. Kokusuz olan boyalardan kullanıyorum. Kimisi saçını açtırıyor bile. Ama sizin tercihiniz tabi
Buse4161 Elifce91 kokusuz değil bendeki kokulu 🥹 bebek_29 randevum yarın da chatgbtye sordum ilk 3 ay tehlikelymiş 2. Trimesterde çok uzun tutmadan boyayabilirmişiz ppmerlina boya gitsin ya böyle mi gezicez kendimi beğenmiyorum
Hashasim2020 Ben de boyamak istiyorum 13. Haftada falan diplerim çok çıktı kötü gözüküyor ya acaba dibine çok değdirmeden olmaz mı ne bileyim? İnstada bi doktor 3 aydan sonra izin veriyorum diyordu geçen gün
mavideniz9696 Buse4161 ay hayır boyama tabiki cildimizin böyle boya gibi kimyasallarla temas etmemesi lazım sanırım doğuma son 10 gün kala falan izin veriyorlar boyamaya. Benim doktorum da bana izin vermedi
Roisins Buse4161 amonyaksız organik olanlara izin verdi doktorum. 14. Haftadan sonra. Onlar da süper süper kapamıyo zaten. İki gebeliğimde de boyadım. İki ya da üç defa. Keşke boyamasaydım gerçi dayansaydım ama moralim düşüyor çok beyaz beyaz.
Ayildiz Buse4161 bende şu hint kınalarından aldım annemlere yapardım hep şimdi kendime alıp uyguladım 3 kere tam kapatmıyor ama tabi kimyasal değil işimi görüyor bir süreliğine😃
Esraa00 Buse4161 Doktorunuza sorun bazıları önermiyor Doğal boya kokusu az diye bazı doktorlar yapabilirsin diyor Bazıları da hepsine yok diyor çünkü