Esm_Nzm bende öyleydim canım kasıklarıma çok nadir kramp girerdi hiç hamile gibi değilim hala doktora gidince rahatlıyordum 3 gün geçince yine acaba iyi mi diyorum 9+5 olduk hala hiç bi belirti yok doktor bünyendendir Allahtan belanı mı istiyorsun dedi adam haklıydı çok rahat hamilelik geçiriyorum yani