Bugün tam 40haftalik olduk ama heran gibi bı belirti yok yarın acaba bı kontrol amaçlı acile mı gitsem diyorum ama kararsızım bebeğin haraketleri çok iyi ama bilmiyorum gitsem suni sanciyla doğumu başlayabilirler bende kendi sancirimla doğurmak istiyorum ama bilmiyorum sizce gitmelimiyim en azından kontrol amaçlı yoks abekleyim mi