108 kilo ile doğuma girdim eve geldim 106 kiloydum yani 3.760 gr çocuk doğurdum ama nasıl 2 kilo gitti anlamadım neyse 3 haftadır dikkat ediyorum sütüm de azalmasın diye çok azalritmqdım yemeyi ama anca 95 kilo oldum hamile kaldığımda 84 kiloydum gitmiyor diyorum insanlar doğumdan çıkar çıkmaz 10 kilo zayıflıyor ben 3 haftada anca bu kadar eksildim