Mariam2 Sarkac şimdi benim gebelikte ilk zaman biraz koyulasti ama 2 ayı sonra koyu mor olmuştu siyaha yakın herşeyi olabilir canm
Sarkac Mariam2 aynen canım en iyisi adetin geçmesini beklemek zaten bu belirtiler insanı strese sokuyr dedim bu ay takmicam ama yine birşey yakalayınca burda buldum kendimi
Yusufunannesi_ Edasude ayy henüz yok ama bu ay yumurtlamam daha geç oldu değerlendirdik bakalım artık beklemedeyim 🤣🤣