5 Haziran da transfer oldum 17 si test günüm negatif çıktı doktorum herşeyin normal olduğunu söyledi bizi genetik teste gönderdi genetik karyotip analizi ve trombofili panali istedi onları yapicaz bı ayın 27 sinde bize bu ilaçları verdi ve gün aşırı ilişki olsun dedi bu durumu yaşayan var mı bunları kullanıp hamile kalan var mı