Esra1004 Brcnbysl normalde korse kullanımı 14 günden sonra tavsiye ediliyor rahmin kendini toparlaması ve sağlıklı bir şekilde yerine yerleşebilmesi için
Naazli Brcnbysl hayır hiç acımadı. Tam aksine bebek çıktıktan sonra karnımdaki o boşluğu sıkarak topladığı için çok daha rahat yürüdüm hareket ettim.
Naazli Gmze25 valla markasını bilmiyorum banada kuzenimin eşi verdi. Cırt cırtlıydı ilk kullandığım. Sonra nbb nin normal külot şeklinde olanını aldım onu kullanmaya başladım