Adenlinaav tüp bebeğe başlamadan sağlıklı beslendim.Süreçte asla stres yapmadım akışına bıraktım.Hep nasipte varsa olur diyordum.Biz ailelerimize ya da arkadaşlarımıza falan demedim.Hâlâ kimse bilmez mesela.Bilmedikleri için de çok bilmişlik taslamadılar ve sorularıyla bizleri darlamadılar.Doktorum ve benimle ilgilenen hemşirem çok iyiydi.Çok naziktiler.Eş desteği,doktor ve stres yönetimi tüp bebekte çok önemli.Doktorunuzu çok iyi araştırın