Seda6019 Kızlar memleketim Çorum ve doğum orada olacak diğer ay gelip muayene olayım diyorum girişim olsun diye ama hangi doktorları önerirsiniz . Çorum özel ve Elitparkta özellikle
gizem0009 Seda6019 Çorum özelde doğum yaptım geçen sene Sabri laçinde 4yıl öncede Fatma emralide doğum yaptım ıkısınde de memnun kaldım
Seda6019 Merve_sen19 ayy hayırlısı olsun. Müsait zamanda benide bilgilendir misiniz ? Hastane ortamı doktor vs .
Merve_sen19 piraye2022 genel olarak memnun kaldım normal odalar biraz dar biz geniş odayı tuttuk ücretli olarak doktor hemşire vs olarak memnun kaldık
Merve_sen19 piraye2022 suit olarak geçiyor hantaneye gittiğinizde yatış bölümüne çıkıp odaları gezebilir miyim deyince gezdiriyorlar zaten suit odayı beğenirseniz bu odayı ayırmak istiroıem diyorsunuz ücretli bi şekilde ayırıyorlar doktorunuza da söyleyebilirsiniz
Irem1997 Merve_sen19 bende elitparkta yapmak istiyorum doğumu hastanenin hijyen durumu nasıldı, öncesinde kan testlerine falan bakıyorlar mı
mutl Irem1997 ben doğum yaptığımda çok iyidi temizdi seher hanım vardı artık yok ben ondan çok memnun kaldım