OznurGokhanGuder Bilgisi olanların yorumlarına ihtiyacım var. Arkadaşlar adetim 4 gün gecikti evlendiğimden beri hiç gecikme olmadı hormon bozukluğum yok. 2 gün önce kanda gebelik baktırdım BETA HCG 2.00 😔 Sizce neden böyle oldu geç döllenme diye bişey gerçekten var mıdır yaşayan var mı?
nuran34 OznurGokhanGuder canım olabiliyor bazen mevsimsel bazen hormanlardan vs gecikebiliyor. Eğer gebelik olsaydı mutlaka 5in üzerinde çıkardı.
Sabireeray OznurGokhanGuder canım 7 den sonra gebe sayılıyor benim 6 çıkmıştı ve yok demişlerdi gerçekten yokmuş adet olmuştum şuan hamileyim 23 haftalik rabbim gönlüne göre versin inşallah
Poine Olabilir de olmayabilirde bilemeyiz.. Benimde hamile kalmadan önce 7 gün gecikmem olmuştu hiç gecikmem olmazdı erken gelirdi ama geç gelmezdi. çok ümitlenmiştim ama olmadı. Sonraki ay hamile kalmışım. Birkaç gün daha bekle kan ver geç döllenme olduysa çıkar. Allah isteyen herkese nasip etsin.