ebrununikizleri Kızlar 2 gebeliğim şu anda 17 haftalık oldum ama hala harkeketleri hissetmiyorum normal mi 2 gebelikte erken hissedilir derler
MervEslinArden ebrununikizleri Yok valla ilkinde 20.haftada ikincide 22.haftada hissettim ilkim kız ikincim oğlan
bebek_29 Ceylanayaz Canım zaten o haftalarda net hissedemezsiniz 20 25 haftada net hissedilir 28 haftadan sonra da daha net ve düzgün hissedilir endişelenmeyin ben 21 haftalıgım gayet net hissediyorum birde tekme lerinide hissediyorum
ebrununikizleri Geçen forumda yazmışlar 10 haftalık oldum kalp atışlarını bile hissediyorum falan diye hareketlerini hissediyorum diye yazmışlar bende şaşırdım