Anneyimmmben Kızlar kullanan var mı özellikle soothie almayı düşünüyorum oğlumda ultra soft denemiştim tutmamisti soothie kullanan var mı özellikle biraz geniş olduğu yazıyor yorumlarda bebeklerin nefes almasını zorlastiriyormus
Morrinah Anneyimmmben soothie çok büyük geldi yiğenine çocuk tutamadı sürekli düştü ultra air ilk tutuşta tuttu
Anneyimmmben Morrinah bende ultra Air var ama soothie olan çok hoşuma gidiyor bebisin ağzının içi görünüyor ya o görüntü çok şirin 😂 ama sanırım pek tutulmuyor yaa