2 yaşında kızım var hamileyken aşı vurunmuştum ama şuan 5.5 aylık hamileyim ve kimse aşı için çağırmadı normalde 4. Ve 5. Ayda aşı olunması lazım 2.dozunu da 6. Ayda yapması lazım niye çağırmadılar beni acaba kızımda vurundum gerek mi yok diye düşündüler