Sabah uyandığımda akıntın olduğunu fark ettim normalde bu kadar fazla olmazdı yine oluyordu da bu sefer daha koyu kıvamda mukoza gibiydi rengi krem rengiydi krem gibi bir akıntıydı yani iç çamaşırımda 1-2 damla kan vardı ama akıntıda yoktu kan iç çamaşırımda vardı anlam veremedim dün bugün çok nadir adet sancısı gibi sancı hissettim ama düzenli değil doğum falan değildir değil mi ilk kez hamilelik yaşıyorum panik yapıyor insan