Ya kızlar merhaba 37. Haftadayım. Dün gece çok af edersiniz çok ağır sancılarla beraber diyare oldum. Gündüz oldu hala ara ara sancılarım devam ediyor, diyare mi yoksa doğum sancısı mı ayırt edemiyorum. Rahmimde müthiş bir baskı var. İlk gebeliğim o yüzden ayırt edemiyorum sanırım. Bilenler bilgi verebilir mi 😔