Bade2711 Kızlar benim bat 17 hazirandı öncesinde yaptığım gebelik testleri pozitif ve daha sonra bi daha hiç gebelik testi yapmadım 6 gün gecikmem var ve daha kontrole de gitmedim çok özür dileyerek söylüyorum hakkınızı helal edin peçeteyle temizlendiğimde hafif pembe kahverengi arası bir renk kanama gördüm ağrım yok ilk gebeliğimde böyle birşey yaşamadım nasıl olur bilmiyorum yardımcı olabilirmisiniz bir de eğer hamileysem şuan 5+1 haftalık gözüküyor uygulamaya göre doktora cumartesi gitmeyi düşünüyordum ama kanama görünce panik oldum biraz ne yapmam lazım hakkınızı helal edin uzun oldu biraz 🙏
Busranur_mnts Bade2711 canım diğer testlerin markaları ne başka test yapma imkanın var ı kanda takip etseydin iyi olurdu yerleşme ya da hassasiyetten olabilir ptesi kan ver bence
alc Bade2711 sat 23 Mayıs. Bat 18 hazirandi benim. Sanırım referans aralığımiz aynı. 19 Haziran’da yaptığım iki testte de anında ve kıpkırmızı pozittifleri gördüm. Aynı gün kan verdim ve 161 çıktı. Dün ikimci kez kan verdim sonuç 377 çıktı. Ama yugulmada ben 4+2 görünüyorum. Gelen kanama nadir de görünse yerleşme kanaması olarak geçiyor. Fakat 5 haftaya uyumlu bir durum mu bilmiyorum. Acilen bir doktora danışman gerekli. Ama asla panik yapma.
Mariam2 Bade2711 gebelik şupe varsa doktora gidin yerleşme de olabilar ama her türlü kanma dikkate alınmalı geçmiş olsun
Bade2711 @Busranur_mnts iki kaset biri bebe time biri artimed erken gebeliklerde biri nimo diğeride prodictor early kanda takip etme şansım yoktu malesef hastaneye baya uzakta tekrar özür dilerim bir daha peçeteye sildiğimde gelmedi
Busranur_mnts Bade2711 prodictorda çıktıysa gebelik ihtimali yüksek canım diğer tüm testlerde yalancı çıkıyo diyenler çok ben awox ve prodoctorla takip ettim
Bade2711 @asil15 teşekkür ederim yarın için randevu alıp gidicem mutlaka daha önce başıma gelmedi böyle birşey biraz tedirginim açıkcası
Bade2711 @Busranur_mnts evet çıktı ozaman bu yaşadığım yerleşme kanaması olabilir mi ayrıca doktora yarın gitsem gebelik varsa kese gözükürmü 5+2 oluyorum
Busranur_mnts Bade2711 beta değerini bilseydin ona göre bişey derdim canım ben de 5+2de gittim cuma günü kese görünmedi doktor tekrar beta aldı 1990 çıktı
Bade2711 @alc biraz araştırdığımda 4,5,6 haftaya kadar yerleşme kanaması normalmiş tabi ne kadar doğru bilmiyorum yarın doktor için randevu aldım mutlaka gidicem panik yapmamak da el de değil görünce bi şok oldum 🥺
Bade2711 @Busranur_mnts teşekkür ederim yarın mutlaka kontrole gidicem sağlıkla kucağına al inşallah umarım bende de sorun yoktur
Busranur_mnts Bade2711 amin canım senin de sağlıkla ilerlesin git e azından muayene eder kese görünmezse kan verirsiin