kızlar ben 2 aylık hamileyim ama cuma akşamdan beri hafif regl ağrısı gibi ağrım var hiç bi şekilde kesilmedi azalmadı artmadı sanki regl başlangıcı gibi böyle çok rahatsız edici değil günlük hayatıma devam edebiliyorum ama hiç kesilmiyor 1 haftadır da kahverengi lekelenmem var progestan kullanıyorum kalp atışınıda duymuştuk pazartesi günü hiç bi sıkıntı yok yinede lekelenme yaşıyorum bazen pıhtı gibi sümüksü kahverengi leke de geliyor sizce bu ağrı normal mi doktorum salo ya da çarşamba kontrole çağırmıştı daha erken gitmeli miyim napmalıyım 😔