Yeniden2 pompasını kullanmıyorum, bebeği emzirirken diğer göğüsten akan sütü toplaması için olanını kullanıyorum. Pompa başka bir parka aldım daha makul fiyatlı olurda ilaç falan alırsam sağmak için yada göğüslerim çok şişerse rahatlatmak için. Ama ilk çocuğumda da mochinin bu modelini almıştım çok işimi görmüştü biriken sütü süt saklama poşetine koyup koyup vermiştim.