Kızlar dün sabahtan akşama kadar kahverengi leke geldi sancım vardı baya ama regl sancısı kadar ağır değildi. Bu sabah da kahverengi pembe karışıktı pedim çok afedersiniz. Ve iki tane lastik gibi küçük parça vardı. Sizce kimyasal mı geçirdim? 26 mayıs son adet tarihim. 19-24 haziran arası da regl olmam gereken tarih (döngüm değişiyor)