patulii Yaşayan varmı normal mi, son 3 gündür nefes almada zorlanıyorum ara ara, doktora danışmalı mıyım
3_bebelianne patulii 30haftada çok kötü oldum ben ama benim alerjik astım mevsimsel doğal tedavi ile geçti
patulii denizuhal dün aklıma geldi benim de , hareketleri yukarıda da hissetmeye başladım da yine de kuşku duydum anormal bi durum mu diye
patulii bebek_29 allah kolaylık versin valla zor, ben 2. Ye hamileyim 4 yaşında oğlum var sürekli otur kalk yat kalk nefesim bunaldı
bebek_29 patulii Bende 4. Hamileyim resmen nefes darlığından bıktım artık burun tıkanıklığı bilmiyorum birde ben geçen sene burun estetiği rinoplasti ameliyatı oldum gebelikten önce hiç nefes darlığım yoktu şuan var gebelikten sanırım