Benim 25 günüm kaldı artık çok zorlanıyorum gece uykusu yok denecek kadar az karnım sertleşiyo arada rahatsız ediyo artık bebek hareketleri kuvvetli olduğu için bazen can acıtıyo ayaklarım ellerim şiş sürekli yatmak istiyorum ama yine de sadece şükür ediyorum bu günlerime sabır diyorum az kaldı diye ama hamilelik gerçekten çok zor