Allahın izniyle olmaz canım benim ama üzme kendini zamanla bebişte hissetmeye baslar bende transferden 1 hafta sonra çok kotü seyler yasadım ilk 3 ayda baya gergin üzüntülü geçti aklım hep bebeğimdeydi inşAllah hissrtmemiştir ama sağlık bakımından bişi olmadı çok sukur onu düşün nekadar hasret çektik onu hayal et hüzel seyler düşün hayal et 🤲🏻❤️