kimebaktin4 benim oğlan 3,5 yaşına kadar bindi. Şuan 4,5 yaşında hiç yüzüne bakmıyor arabanın. Kışa da denk geliyorsa ben tek denerdim. Her türlü bi sene sonra. 4 yaşında hiç binmek istemicek size ekstra masraf olacak aldığınız fiyata ikiz bebek arabasını satamıcaksınıx orda zararınız olacak. Sonra bi daha tek bebek arabası almanız gerekcek iki iş olacak. Durumunuz varsa gönlünüze göre yapın ama deneyimlerimden gördüklerimden dolayı tek araba diyorum 🙏🏼