Kızlar 2 gün önce bütün belirtilerim gitmişti. Göğüs ağrılarım, mide bulantılarım, yorgunluk gibi. Çok endişelenmiştim hatta epey bir ağlamıştım neden hamile gibi değilim bebekte mi bir sıkıntı var diye. Bugün 13 haftalık oldum sabah kustum çok şükür belirtim olduğu için mutlu oldum 🥹 Annelik delilikmiş gerçekten 🥲 Sizlerde durum nasıl 😍